مشاوره

معرفی خدمات مرکز پزشکی هسته‌ای پارس

پزشکی هسته‌ای بیمارستان پارس از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان بخش کوچکی از مجموعه معظم بیمارستان پارس که همگی این بیمارستان را از سال 1338 به عنوان یکی از بیمارستان‌های خصوصی کشور می‌شناسند، فعالیت خود را آغاز کرده است.

بر این شدیم که در سال 1384 بخشی را تاسیس کنیم که استانداردهای بیمارستان تخصصی پارس را داشته باشد. همچنین بتوانیم با بالاترین دقت و بیشترین کیفیت خدمات پزشکی هسته‌ای را ارائه دهیم. ما در این مجموعه انواعی از خدمات پزشکی را ارائه می‌کنیم. مانند:

  • اسکن قلب
  • اسکن تمام بدن استخوان
  • اسکن پرفیوژن مغز
  • اسکن لنفوسیتوگرافی
  • اسکن‌های مختلفی کلی مانند DMSA، DTPA و EC
  • و سایر اسکن‌هایی که در پزشکی هسته‌ای انجام می‌شوند.

تمامی اسکن‌ها با بالاترین استاندارد و توسط پرسنل مجرب ما که همگی سابقه‌ی بالای 12 سال در زمینه پزشکی هسته‌ای و پزشکانی که با همکار هستند نیز با سابقه بالا و دقت زیاد انجام می‌شوند.

امیدوار هستیم بتوانیم قدم کوچکی برای سلامتی مردم عزیز ایران برداریم و زحماتمان و خدمات ارائه شده در مرکز پزشکی هسته‌ای پارس مفید واقع شود. سپاس از همراهی شما عزیزان. در بخش پرسش‌های متداول وب سایت پاسخگوی سوالات شما عزیزان نیز خواهیم بود.

برچسب ها: اسکن هسته ای بیمارستان پارس معرفی خدمات مرکز پزشکی هسته‌ای پارس هزینه اسکن هسته ای در سال 1400

پیام بگذارید

برچسب های محبوب

MRI چیست؟ SPECS آیا بعد از اسکن هسته‌ای باید اتاقم را از خانواده جدا کنم؟ آیا بعد از اسکن هسته‌ای می‌توانم آزمایش چکاپ بدهم؟ آیا بعد از اسکن هسته‌ای می‌توانم رانندگی کنم؟ آیا تصویربرداری به روش پزشکی هسته‌ای برای بیمار خطرناک است؟ اسکن استخوان اسکن تیروئید اسکن مغز اسکن هسته ای اسکن هسته ای اطفال اسکن هسته ای بیمارستان پارس اسکن هسته ای چیست اسکن هسته ای کبد اسکن هسته ای کودکان اسکن هسته‌ای برای چه بیماری‌هایی مناسب است؟ اسکن هسته‌ای و تاثیر آن در سطح هوشیاری افراد اسکن کلیه در تهران بعد از انجام اسکن لباس‌هایم را باید دور بیندازم؟ بهترین مرکز اسکن کلیه بهترین مرکز تست rbc بهترین مرکز پزشکی هسته ای تداخل آزمایش‌های خون و ادرار با اسکن هسته‌ای و تاثیر آنها بر یکدیگر تست rbc چیست تشخیص عفونت کلیه تفاوت اسکن هسته‌ای و سی تی آنژیوگرافی قلب چیست؟ خدمات بهترین مرکز اسکن هسته ای سطح هوشیاری متفاوت در افراد سی تی آنژیوگرافی چیست؟ سی تی اسکن چیست؟ محدوده نرمال rbc معرفی خدمات مرکز پزشکی هسته‌ای پارس من در بدنم پروتز دارم. آیا می‌توانم اسکن هسته‌ای انجام دهم؟ موارد استفاده از سی تی آنژیوگرافی می‌توانم در یک روز سی تی اسکن و اسکن هسته‌ای انجام دهم؟ نقش اسکن هسته‌ای بر بیماری‌های مغزی هزینه اسکن هسته ای در سال 1400 واریکوسل چیست وجود پروتز در بدن و اسکن هسته ای پروتز چیست؟ پزشکی هسته ای پزشکی هسته‌ای برای مشکلات قلبی چرا باید اسکن هسته‌ای انجام دهیم؟ چرا باید فاصله‌ام از پرسنل و بقیه افراد حفظ شود؟ کاربرد تصویربرداری هسته‌ای

به خبرنامه ما بپیوندید!

خبرهای ماهانه ما را با آخرین اخبار ، مقالات و منابع دریافت کنید.

نگران نباشید ، ما اسپم ارسال نمی کنیم

مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان پارس

مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان پارس در بالاترین سطح کیفی و ارائه خدمات متفاوت و متمایز در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

آدرس:تهران ، بلوارکشاورز،بیمارستان پارس،ساختمان شماره۲

تلفن :

02182199360

 

© کپی رایت – مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان پارس

تماس بگیرید